عروسک سازی

عروسک سازی ,ساخت عروسک, وکاردستی دنیای عروسکها,اسباب بازی وسرگرمی

عروسک سازی

عروسک سازی ,ساخت عروسک, وکاردستی دنیای عروسکها,اسباب بازی وسرگرمی

ست قاشق و چنگال کودک


ست قاشق و چنگال کودک
قیمت : 25,000  تومان
  خرید پستی

ست قاشق و چنگال کودک

 

یکی از بهترین راه های تشویق دلبند شما به خوردن غذا ،طبق نظر روانشناسان ،استفاده از ظروف زیبا می باشد.و مسلما طرح های کارتونی بسیار مورد توجه کودکان قرار میگیرد.لذا قاشق و چنگال طرح کودک با نقشی زیبا میتواند کمک شایانی در تشویق کودک دلبند شما به تغذیه مناسب بنماید.

 

 

این سرویس قاشق و چنگال فانتزی یکی از لوازم محبوب در بین بچه هاست. قسمت انتهای دسته قاشق چنگال این ست با اشکال فانتزی نظیر باب اسفنجی، عروسک کیتی، ماشین مک کوئین و … تزیین شده است. این اشکال فانتزی از جنس پلاستیک ساخته شده است. ابعاد این عروسک های فانتزی به گونه می باشد که کودک شما به راحتی قادر به در دست گرفتن آنها است. طرح های دیگری از این محصول موجود میباشد. میتوانید مطابق با سلیقه و علاقه فرزند دلبندتان آنها را انتخاب کنید.

 

 

این ست از جنس استیل ساخته شده است و در مقابل زنگ خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشد. طول هریک از قاشق ها و چنگال ها ۱۵ سانتیمتر می باشد. وزن کم، ابعاد مناسب، طرح فانتزی، تنوع طراحی و … عواملی هستند که این محصول را به یکی از پرفروش ترین لوازم کودک تبدیل کرده اند. این ست به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به راحتی قابل شست و شو و استفاده مجدد می باشد. 

 

 

مشخصات کلی محصول:

جنس محصول : استیل ضد زنگ

مدل : فانتزی، کودک

متشکل از یک قاشق و یک چنگال

دارای طراحی های مختلفی نظیر :باب اسفنجی، مک کویین، کیتی و …

طول : ۱۵ سانتی متر

جنس اشکال فانتزی : پلاستیک

مخصوص سرو غذا بچه

مناسب برای استفاده در منزل، مهد کودک، مدرسه و ….

 

قیمت این محصول 25000 تومان



قیمت : 25,000  تومان
  خرید پستی


درگاه خرید اینترنتی چرخ سفالگری کودک

از ویژگی های چرخ سفالگری کودک می توان به قابلیت تنظیم موتور چرخ بر روی دو سرعت کم و زیاد و همچنین دارا بودن ابزار کامل جهت ساخت یک سفال اشاره نمود .

80,000 تومان

درگاه خرید اینترنتی چرخ سفالگری کودک

خرید پستی

ویژگی های چرخ سفالگری کودک :

محصولی با طراحی خلاقانه و جذاب
سرگرمی آموزنده برای کودکان
رشد خلاقیت ، ذوق و سلیقه کودکان
دارای ابزار کامل شامل چرخ سفالگری ، 6 رنگ گواش به همراه سینی ، 2 عدد قلمو ، گل سفالگری ، 2 عدد قاشق پلاستیکی برای شکل دادن ، میله تنظیم ارتفاع و نخ برش قالب
عملکرد چرخ با استفاده از دو عدد باطری 1.5 ولت
قابل تنظیم در دو سرعت تند و کند

چرخ سفالگری کودک

خرید اینترنتی چرخ سفالگری کودک

چرخ سفالگری کودکان دارای ابزار کامل شامل چرخ سفالگری ، 6 رنگ گواش به همراه سینی ، 2 عدد قلمو ، گل سفالگری ، 2 عدد قاشق پلاستیکی برای شکل دادن ، میله تنظیم ارتفاع و نخ برش قالب در مجموعه فروشگاه هایی ایران آرنا

چرخ سفالگری کودکان اصل


خرید پستی

بازی فکری جورچین 200 تکه


بازی فکری جورچین 200 تکه
قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی

بازی فکری جورچین 200 تکه

 

 

بازی هزار کاره 200 قطعه ، یک بازی خلاقانه ، آموزنده و سرگرم کننده برای کودکان می باشد.این بازی داری قطعات با رنگ های متنوع و شاد می باشد.در این بازی کودک می تواند با اتصال این قطعات، به تخیل خود موجودیت ببخشد و صدها طرح، اشکال و وسایل مختلف را خلق کند.در واقع بازی هزار کاره کیفی مجموعه توانمندی برای ساخت هر آنچه می بینیم و یا در ذهن خود به آن فکر می کنیم می باشد.          

 

 

 

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول درشت بودن قطعات و ابعاد مناسب می باشد. همچنین کیفی بودن آن باعث می شود که کودک در حمل و جابه جایی آن راحت باشد.این سبک بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های جهانی می باشد که در بسیاری از مراکز پرورش استعداد و خلاقیت مورد استفاده قرار می گیرد.  

توجه : به همراه این بازی یک کاتولوگ از چند طرح ساخته شده، جهت ایده گرفتن وجود دارد.  

هشدار !!! علت داشتن قطعات کوچک استفاده برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.          

 

 

 

اهداف بازی:  

مجموعه ای توانمند برای افزایش خلاقیت کودک و ساخت هر چیزی که دوست دارد  

بازی موثر برای افزایش قدرت تمرکز و حافظه کودک می باشد  

با این محصول کودک علاوه بر شناخت رنگها و اشکال مختلف با مفهوم حجم و اندازه ها آشنا می گردد  

می توان از این بازی علاوه بر  سرگرمی به عنوان وسایل کمک آموزشی استفاده کرد  باعث افزایش قدرت هماهنگی دست و چشم می گردد.          

 

 

 

خصوصیات :  

مناسب سنین 5 سال به بالا  

مدت زمان بازی 30 دقیقه  

دارای 200 قطعه رنگی  

انجام بازی به صورت خانوادگی امکان پذیر است      

 

 

قیمت این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED
قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED

 

تخته ی نقاشی سه بعدی جادویی وسیله ای سرگرم کننده ، جالب و همچنین مناسب برای پرورش فکر و خلاقیت کودک شماست.همچنین یک هدیه ی ارزنده و کاربردی برای کودکان بالای سه سال می باشد. این تخته سه بعدی دارای 4عدد ماژیک مخصوص ، یک تخته ی اکریلیک ، چند عدد نقاشی پیش فرض کاغذی ، استند مخصوص برد دارای چراغ LED .یک عدد عینک ویژه ی سه بعدی می باشد.

 


این تخته ی شیشه ای اکریلیک دارای لبه های گرد بوده و سبک می باشد و کودک شما براحتی می تواند از آن استفاده کند.طرز کار این پکیج از این قرار است که شما ابتدا از کودکتان میخواهید بطور خلاقانه طرحی ذهنی و یا نوشته ی دلخواه خود را روی صفحه ی سه بعدی با ماژیک های ویژه نقاشی کند.در غیر اینصورت نقاشی های پیش فرض موجود در پکیج را در اختیار کودکتان قرار دهید.به این صورت که ابتدا نقاشی را روی میز قرار داده و سپس صفحه ی شیشه ای را روی نقاشی قرار دهید و از کودک بخواهید با ماژیک های ویژه از روی آن روی صفحه نقاشی کند.سپس صفحه برد را روی استند ویژه قرار دهید و چراغ ال ای دی را روشن کنید.و عینک سه بعدی را روی چشم کودکتان قرار دهید تا نقاشی ها و نوشته های خود را بصورت سه بعدی و شناور تماشا کند و لذت ببرد و از نتیجه ی کار خود شگفت زده شود.

 

 


نقاشی های ثبت شده روی صفحه ی آکریلیک توسط یک دستمال خیس براحتی پاک می شود.همچنین شما میتوانید طرح مورد نظر خود را در تبلت یا آی پد خود انتخاب کرده و شیشه ی اکرلیک را روی آن قرار داده و نقاشی کنید.این تخته برد نقاشی سه بعدی وسیله ای جالب برای تشویق کودکانتان به نقاشی کشیدن و پرورش قدرت خلاقیت اوست.

 

 


ویژگی های کلی:

مناسب برای کودکان بالای 3 سال

کارکرد چراغ ال ای دی با باطری

پرورش قدرت خلاقیت کودک

بسیار سرگرم کننده و مفرح

دارای 4 عدد ماژیک مخصوص

استند مخصوص برد

صفحه های نقاشی پیش فرض

جنس صفحه برد پلاستیک اکرلیک سبک

دارای عینک ویژه ی سه بعدی

 

قیمت این محصول 55000 تومان



قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی


بازی دزد دریایی

بازی دزد دریایی
قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی
بازی دزد دریایی

 

این یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید!بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.

 

بازی دزد دریایی به این صورت است که ابتدا دزد دریایی را درون بشکه قرار داده و سپس با یک دست بشکه را نگه دارید و چند دور عروسک را داخل بشکه بچرخانید.سپس هر بازیکن یکی از چهار رنگ شمشیر موجود در بسته را انتخاب کرده و به نوبت شروع به وارد کردن شمشیر به بشکه از طریق اسلات های موجود روی بشکه می شوند.هر یک از بازیکنان که شمشیرشان به نقطه ی هدف بخورد و باعث شود که دزد دریایی از بشکه به بیرون بپرد برنده یا بازنده ی بازی (بسته به قراری که تعیین میکنید) است.

 

نقطه ی جالبی که باعث هیجان بیشتر بازی می شود این است که در هربار قرار دادن مجدد عروسک داخل بشکه و چرخاندن آن محل نقطه ی پرتاب به صورت رندم عوض میشود و هیچ کس نمی داند این بار در کدام سوراخ شمشیر به هدف میخورد.

 

هر پکیج بسته بندی شامل یک بشکه ، یک عروسک دزد دریایی و 16 عدد شمشیر پلاستیکی کوچک در 4 رنگ زرد، قرمز ، سبز و آبی می باشد.

 

 

قیمت این محصول 55000 تومان



قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی