جزیره خوشبختی

گوناگون

جزیره خوشبختی

گوناگون

کتاب مهارت‌های یادگیری در کارآفرینی (دانلود)

 
  •  

    مشخصات کتاب: مهارت‌های یادگیری در کارآفرینی

    یکی از بزرگترین چالش‌هایی که همیشه درگیر آن بودم، عمل نکردن به چیزهایی بود که یاد گرفته بودم. کتاب‌های زیادی مطالعه کرده بودم، فایل‌های آموزشی زیادی خریداری کردم و سیمنارهای زیادی شرکت کرده بودم. ولی متاسفانه آن بازدهی که می‌بایست به دست می‌آوردم را نیاورده بودم.
    بعد از بررسی‌ها و آشنایی با مهارت‌های یادگیری متوجه شدم که شیوه یادگیری را هم باید می‌آموختم. و غیر از آموختن می‌باست به آن عمل هم می‌کردم.
    در این کتاب تلاش من بر این است آنچه را که یادگرفته‌ام و عملی کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
    امیدوارم همانطور که این مطالب برای من مفید واقع گردید، برای شما هم کاربردی و مفید باشد.

    با تهیه این محصول چه چیزهایی بدست می‌آورید

     می‌توانید تعریفی دقیق از یادگیری را ارائه نمایید

     دلیل عدم بکار گیری مطالب آموزشی را می‌آموزید

     هشت راهکار برای یادگیری مطالب آموزشی می‌آموزید

    افزودن به سبد خرید


توجه:فروش وحق چاپ ودانلود این کتابهامحفوظ است. کپی برداری وفروش غیرمجاز تمام نسخه های این کتاب  (فیزیکی ونسخه الکترونیکی) شرعا حرام است وتحت پیگیری مقامات قضایی وپلیس فتا قرارمیگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.